Barnvakt

jag är trött, ruggit trött. Känns som att ögonen ska slockna ihop och dö när som helst . fast det kommer dom inte göra, för jag ska leka med johanna och vi har ju alltid kul. det är ju fräsigt. :)
vi ska nog se på våran film tror jag , den är så jäklarns king och återupplivar massa minnen. Ja, om jag säger  "the ring" gjord av 5 tjejer säger ju det nästan sig själv, jag menar, hur kan man undgå att skratta när man försöker leka död i ett stall (jag är allergisk mot hästar) med ett rep runt halsen, samt tomatketchup och salsa sås i munnen?
nä, allting va ju toppenkul iallafall .


och nu har jag nyss pratat med sötaste. han är otroligt rolig, men jääklarns vad envis han är. det känns helt kul iallafall, och jag längtar lite tills onsdag för då ska han träffa mig, vare sig han vill eller inte :) det pirrar lite faktiskt!  jagmåstekommapånåsöttattskrivaannarsskriverintehan. men jag vet inte vad jag ska skriva mer, för jag vill inte skriva för mycket :)

image40


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0