Dålig vikare...

för det första vill jag tacka Kristin som fixade min nya bloggdesign (klicka på F5 om ni inte ser.)

jag fixade äntligen naglarna idag, så  nu är de fina :)
har precis kommit hem från gymmet iallafall, var så OTROLIGT skönt! jag ökade belastningen på nästan allting, så det tar sig.. På bussen hem träffade jag Ludde, trots att vi går i samma klass så pratar vi nästan aldrig.. eller jo det gör vi, men det beror ju på vem man jämför med ;)
han hade inte koncentrerat sig på lektionen för att jag var så dryg och var inne på massa olika sidor, han var helt paff över att jag varit inne på så många på en och en halv timme,men om man inte fattar någonting och hatar vikarien så kan man lika gärna läsa bloggar och så :)
Jag och L kom iallafall fram till att vikariens;

Nackdelar;
dålig andedräkt
kan inte lära ut
snackar historia när det är ekonomi
han fattar inte programmet som han själv lär ut till oss
han tycker att det är okej att vi inte lyssnar
han är äcklig

fördelar;
dansar salsa


jag lär bara skriva om mitt utvecklingssamtal som den här gången faktiskt gick bra! det slutade i tårar och kaos förra gången, men mamma sa efteråt att jag är jäkligt bra på att snacka till mig saker så jag gick glatt där ifrån ;) allting blev toppen och hon satt helt tyst !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0