get it out me

jag har verkligen rubrik-brist nu, och det är så tråkigt när man bara skriver vilken dag det är, så från och med nu så skriver jag in vilken låg jag lyssnar på, så vet ni det ;)
ja, den där nageltjejen var ju sjuk idag - TYPISKT, så jag hoppas att jag kan göra förlängning imorgon.. har ju utvecklingssamtal imorgon halv 5 och jag slutar halv 3, och det där går fort ( sa de iaf ) så.. det kanske går ? jag vill helst inte göra det efter halv 5, jag vill antingen träffa daniel eller träna då, så.. vi får väl se hur det blir.. jag måste göra det den här veckan med och onsdag / torsdag har jag ingen tid alls! ååh blir så arg!

men men.. håller på och lägger in lite bilder nu på bilddagboken (för en gångs skull!) så ska jag snart packa väskan och dra på ett friskis pass :) skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0