Godnatt

Japp, nu är det natti natti för min del. jag är inte trött, men mitt huvud är helt stört av alla tankar jag har alltså. jag är rätt dryg eftersom jag tänker så mycket, det är nog en utav mina mest negativa sidor..
men jag färgade johannas hår tidigare idag, det blev hur fräsigt som helst! sen skulle hon färga mitt och det blev mindre fräsigt. det är ganska orange/vitt/gult (?) jag fattar inte vilka färger det är, jag vet bara att gult är fult,( nu var jag rätt snitsig va?) men egentligen är det sak samma, jag har en brun färg här hemma som ska användas flitigt imorgon. jag kör nog på mössa eller keps så är nog ingen som ser att jag färgat håret då, höööh.
under den "LILLA" tiden de tog att färga håret satt vi inne i bastun och pratade, det var mys. efter ett tag kom vi på att med blekning är det inte sådär jättebra att va i värme, så det är nog en utav anledningarna att jag ser ut såhär nu in maah hair.

nu har jag nyss pratat med världens finaste, snällaste och goaste. jag blir alltid så glad när jag pratar med dig, och jag blev .. nej jag vet inte :) så nu tycker jag tiden kan gå fort, så jag inte behöver längta mer.

image47

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0