hate that i love you

haha ja, det har väl varit en sisådär dag. fattar inte varför du ska skicka det på gavlefesten eller sms för?! kan du inte säga det i verkligheten eller? det sårar iallafall inte lika mycket!
aja, ska inte tänka på det där mer nu - du har gjort ditt val? så nog om det :)

Vi hade nationella imorse, skriftliga, det gick välsådär :) hoppas på mer än G iaf, haha! sen så gick jag och josse ut och la oss i solen och tog en bra snackis, sötfia. har varit sånt himla bra väder ju, är fortfarande sol ute så det blir väl solglasögonen när jag går till träningen! på tal om glasögon .. min mamma har massa prov här hemma, så jag provar dom hela tiden! jag tycker det är så gryymt snyggt med glasögon. funderar på att skaffa ett par lika josse eller nå, skulle va skitsnyggt! tänkte slänga in en bild hur jag ser ut i dem också, men min kamerasladd är borta - därför har det inte kommit några bilder på ett tag..


nä ni, nu ska jag åka och hiphopa lite! Sköt om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0