Idiot

Jag åkte ner på stan runt 12 för att kolla på en jacka, var ju förgäves. De som jag spanat in var helt borta så det var en ren besvikelse. Skulle kunna åka till Valbo men jag vill inte åka själv, så det blir det imorgon. jag måste ha en ny jacka  helt enkelt, blir nog lite annat jag inhandlar med.. jag ska nog köpa hårfärg för jag vill bli brunhårig igen, but i don't know. kanske är mys att vara blond till sommaren :)

när jag kom hem så åkte jag till kiosken där jag mötte jimmy tha man, vi köpte glass och satt och glassade i solen, medan vi spelade toppen bra musik (från min sida, han har bara musik alá  90tal) och så fick jag mitt efterlängtade spel. tack bästaste du

ikväll ska jag nog vara barnvakt tror jag, jag känner inte för att göra så mycket annat heller, är så förbannad på en viss person så jag vill bara döda han. men aa, inte värd att lägga ner energi på iaf.


perfektaste du :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0