make your own kind of music..

har precis dansat.. raggan är så FUL. men show/hiphopen är verkligen galant. idag gick det inte så bra för mig, tror det är för att man ställer in sig på onsdagar att man ska va rak och smidig och hiphopen är totalt annorlunda! man får in det den sista kvarten. otroligt irreterande ;P

ska hoppa i säng snart också, jag och elin ska till våran gamla skola imorgon och hälsa på  (HALV 10 ska vi dit!!!!) :) åååh vad jag ska krama Micke :) jag saknar han så himla mycket!! han fanns alltid där, jag kunde alltid prata med han om mina problem utan att skämmas och han är nog en utav orsakerna att jag utvecklats så positivt de senaste åren.. så när vi gick ut nian forsade det ut tårar.. hela klassen och allting var så underbart :) tur att vi ska ses snart igen..


puss på dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0