Perfect?

shit .. aa nu kan jag ju bara säga att klumpen är tillbaka i magen igen, jag som tyckte att det började gå mot något bättre.. vad tusan ska jag ta mig till? :( jag vill bara gräva mig ner någonstans och vänta tills du har bestämt dig, eller vad du nu gör.. jag önskar att jag aldrig loggade in på efterfesten, men ja, är huvve dumt från kroppen lida :( jag ville inte se det där, och det bara stack till i magen. fan är väl det enda jag kan säga, FAN FAN FAN


blir väl som vanligt inatt igen... :(

Kommentarer
Postat av: ronja

tack gumman :) ja det blir nog den, lite roligare när det är så fritt med desinen och så, och sen märker jag att man får fler läsare :) Hoppas allt är bra! kraam

2008-04-16 @ 22:42:10
Postat av: eline

:/ *klappa på huvudet*

2008-04-16 @ 23:18:16
URL: http://starfighter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0