Regn

Jag har precis kommit hem från valbo. jag hittade till slut en jacka, men jag vet inte om jag har fastnat för den. det var lite "njaa, näääe," osv. men efter en övertalning av damerna så blev det att jag köpte den. Johanna köpte en likadan med, dock en annan färg. Rutigt är väl egentligen inte min grej, men jag ställer upp för laget.
eftersom det fina vädret har svikit vårat lilla gävle, och gett oss regn, så ska jag och johanna åka in till friskis för att dra ett träningspass eller ett gympass. redigt härligt måste jag säga, var längesen jag tränade nu.


sen har min vän Ludwig börjat skriva blogg, och så vitt jag vet har han mycket höga krav på den, så kika in här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0