Rosa-familjen

I matan så satt jag och ludde och pratade om bloggar, sen vips som det var fick jag ett sms där det stod "jag sitter längst ner i matan, med keps och blå tröja, jag älskar din blogg", haha var ju riktigt kul ;D för, ja jag gick ju på det också ;)
sen cycklade jag till volvo och skulle lämna datorn och få lite money av mamma, så kom jag på att jag kunde pumpa cyckeln för det var nästan punka på den. så väl inne i gummiverkstan trodde dom att jag skulle sälja den, och dom skulle ge max 500 för den :O min  lilla pärla är värd så mycket mer :)

så nu har jag precis kommit hem, hängde precis upp tvätten som mamma sa att jag var tvungen att göra, och då slog det mig att - vilken rosa familj vi är! jag hände bara upp rosa kläder... jag älskar rosa, min lillasyster älskar rosa, mamma tycker om rosa och william har lite rosor tröjor (tack vare mig.) så det var lite roligt att se bara rosa !

Don't tell me you're sorry,
Cause you're not,
And baby when I know,
You're only sorry you got caught

Kommentarer
Postat av: DENISE DORNELL

vet du hur man kan se ut på en cocktailfest?(A)

2008-04-22 @ 15:57:37
URL: http://dld.blogg.se
Postat av: DENISE DORNELL

tack för tipsen:D:D
oh de e din också:)

2008-04-22 @ 16:22:05
URL: http://dld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0