Sjuk

ja, då sitter jag här igen då, jag tror aldrig att jag har skrivit ett inlägg såhär tidigt, så grattis bloggen och grattis mig. Jag stannar hemma från skolan idag, och troligtvis imorgon med, imorse när jag vaknade kändes det som att kroppen varit iväg på ett långt och jobbigt jävla träningspass och att huvudet hade fått solsting x 1000. så det kändes tryggast att vara hemma, ska dock iväg till Sjukhuset nu på morgonkvisten, jag hoppas det går bra.
Det är fortfarande härligt väder ute, så idag satsade jag på lite rosa. rosa tröja, rösa hårband och rosa converse. bara för att hedra att sommaren är på väg liksom.

Igår somnade jag med ett leende på läpparna :)

Kommentarer
Postat av: hannah

aa, jag vet! :/ var förkyld i två veckor och kunde inte träna. höll fan på att ta livet av mig kändes det som! :P haha.. men nu är jag frisk o ska träna :D

2008-04-23 @ 08:51:50
URL: http://hannahfrelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0