solsken!

Det är så otroooooligt bra väder ute, jag blir så glad :) fast det är svinkallt. jag frös ihjäl när jag försökte ligga i bikini, tur att jag filten gjorde mig varm. det var riktigt mys faktiskt! sen kom min katt upp (jag låg på studsmattan) och joinade mig, men han blev rädd när jag börja hoppa, stackars.

Jag ska försöka laga ihop något att äta nu, jag har inte ätit frukost än så jag är redigt hungrig, dock är jag ingen superduktig kock, så jag vet inte vad jag ska göra. Hallonen har svikit mig också, det är helt slut .
Senare ikväll ska jag nog till min faster och hälsa på henne och hennes barn eftersom en viss tönt inte ska vara hemma, men jag känner mig inte helt taggad för att åka till henne,. vi får se helt enkelt.

image33image38

Kommentarer
Postat av: Sandra Karlsson

jah saknar dig gumman !!!!

2008-04-24 @ 14:03:16
Postat av: Josse kosse ! =D

SOOOOOOOOOOOOOOOL =D

2008-04-24 @ 20:22:03
URL: http://josefineskold.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0