Sötaste

jag lär säga att jag har världens sötaste grannar :) de flyttad in på min födelsedag och det är ju lite fräsigt. idag när jag kom hem, helt äcklig, slut i benen och trött så hejade jag , lite extra vänligt med tanke på att dem är barn. så fick jag höra sen  - guuud vad söt hon är! från en kille på ca. 5 bast. åwh :) jag blir så glad när jag hör söta kommentarer,
jag har haft ganska fullt upp, johanna kom cirkus 5 så färgade hon mitt hår, jag vet inte riktigt vad jag tycker om det, det var fint då men inte längre. sen hjälpte jag henne att plugga, hon testade allt mitt smink, och då överdriver jag inte, och så var vi barnvakter.  det gick väl inte vidare bra för oss, men det är sånt man får ta :)
jag ska sova nu tror jag, tänkte egentligen slå iväg en pling till en viss person men han verkar ledsen och jag gör ju tydligen bara folk ledsna så jag ska väl hålla mig undan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0