tack

för det första vill jag säga tack till min bror, att jag fick låna väääärldens skönaste byxor idag. han har verkligen blivit snäll mot mig, som igår till maten hämtade han allt jag sa att jag ville ha. igår när jag satt uppe på mitt rum ropade jag ner och sa att han skulle komma och ge mig telefonen, och det gjorde han så snällt. ja det är mycket, men han är väl rädd för mig. det tror jag, för jag är starkast!

imorse när jag satt och väntade på bussen var jag extra tidig, så jag stoppade in hörlurarna och spelade bubble jump, efter ett tag hör jag en tuta och kollar upp, så står bussen där och busschaffören frågar "om jag ska med, eller?", nollkoll är vad jag har. tur att det var min favvischaffis, han är så snäll fast ändå rätt knasig. men det är fräsigt, han brukar alltid säga att jag är så trevlig, haha öh ja det är jag ju när jag sitter såpass långt bak.
efter skolan idag solade jag, jag är röd som en TOMAT i ansiktet, men brun som bara den på magen :) nu ska jag åka och handla med johanna och hennes mamma, tills imorn! allting har ju blivit så knas, känns som att det är huuur oplanerat som helst. icke fräsigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0