take a deep breath

i morse vaknade jag tack vare min fridis, som ringde och väckte mig! tack :) efter mycket stress så gick jag och mötte elin så gick vi till våran gamla skola! satt och pratade med massa lärare och elever, och andreas var snäll som få :)<3 sen när vi gick till Gudrun (våran hemkunskapslärare) så sa hon att hon hade saknat oss så mycket och att vi är toppentjejer och allt sånt där gulligt, det tackar vi för ;)

åkte ner på stan och solade sen med frida, men jag blev inge brun, typiskt ;) ! och sen mötte jag mina brudar så åkte vi tillbaka till källmur och satt där och pratade om allting, haha! det känns så skönt att veta att de saknar oss, för vi saknar dom så mycket! "det var 9a som gjorde att källmur fick ett bra rykte, ".

Kommentarer
Postat av: bäst

fick ni tårta i skolan då...av rektorn o skolverket?
det fick vi....som alltid kommer att vara bäst

2008-04-11 @ 16:11:42
Postat av: eline

källmur. mm, vilka minnen :D

2008-04-13 @ 17:09:24
URL: http://starfighter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0