tisdag

Ska snart se på "27 dresses", det låter väldigt bra faktiskt ! typisk tjejfilm - but that's just me!
sitter och äter salladsblad nu, det känns så sommar (?) varför vet jag inte, men i lööve it!


en sak jag tänkt på .. lärare som har dålig, verkligen dålig andedräkt borde verkligen testa sb12 eller listerine! för det gör faktiskt gott för oss alla, det är jättebra ! vissa vill ju inte fråga efter hjälp för att de tror att de ska smälla av, och så ska det ju inte vara!.. jag trodde verkligen att jag skulle smälla av idag ;D



 


Kommentarer
Postat av: klara

usch ja, finns inget värre än lärare som lutar sig över axeln för att hjälpa - och som har fruktansvärd andedräkt :S
skicka ett paket anonymt ;)

2008-04-01 @ 21:11:23
URL: http://klaraaxel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0