Är du skrockfylld?

Inatt när min bror kom in och frågade vilken tröja som var snyggast, så satte jag mig upp lite. Efter ett tag såg jag att det var något som klättrade och det var en spindeljävel som var precis framför ögonen på mig. Skrek som en jävla galning gjorde jag, och där sover jag inte på länge ;P

Har nyss varit uppe och pratat med killarna på grossisten. De vägrar tror på mig om temperaturen ute, och jag blir så jäklarns less. jag vet ju att jag har rätt, så varför ska de argumentera? :p har ju tom. bildbevis liksom.
jag känner av jättemycket i halsen nu så tog på mig en palestinasjal för att vara varm, så jag inte riskerar att bli sjukare tills nästa vecka då det är cityfesten. Det är ganska segt på jobbet idag, är inte så mycket att göra.. det ringer inte och både jag och sara är trötta.. Efter jobet ska jag färga håret på Wallin och hon färgar på mig med, sen blir det troligen mys och massa snack. Kan inte bli mycket bättre en trött fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0