Att tala och framträda

Dagen idag har gått så otroligt segt, nästan FÖR segt och då är det illa, men det blev en klar ändring! Klockan två så åkte jag och patricia till Vasa skolan för individuella valet, fan vi var sååå nervösa ;P haha inte för att gå dit men för folket. Ja, det är lite skumt folk där och sneda blickar gillar vi ice ;) Men det gick skitbra, hon gick till sitt klassrum och jag till mitt.
Jag hade tagit Att tala och framträda som mitt femte val men någon gosse tyckte väl att jag behövde det (skämt å sido) och så fick jag det. men jag ångrar inte en sekund att jag fick det, jag har ju troligen bästa klassen där i och alla ungar är supersöta =) Känns som att det klickade direkt. Att tala och framträda är ju även en bra grej till senare i livet, och vi skulle kolla upp så vi får det på Merit-listan!
Efter ind.valet så drog jag ner på stan och fick med mig en tunika, chinos, hårinpackning och lite smått och gott med mig hem. Får se om jag visar det i bloggen sen, inte idag isf :)

Nu ska jag ta en kopp te och sätta mig med bokföring, ska bli kul. jag behöver inte plugga det egentligen eftersom vi har många lektioner kvar, men det är bra att få det gjort!
Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0