Bästa vän.

Runt halv 9 frågade jag om Johanna ville följa med mig till ica, för jag var i akut brist på Refillkort (så jag kan smsa med min turk;) och ja, visst ställde hon upp. Dock glömde hon bort tiden vi skulle mötas så efter 5 min ser jag en tjej i klänning, skinnjacka och pumps cykla i 110 och jag tänkte direkt - det där är Johanna. Efter ica-trippen åkte vi hem till henne på kvällsfika, satt där och mös med té och berättade lite vad som hänt. Mitt upp i allt fick jag världens skrattattack och satt tét i fel strupe så allt bara flög upp. Fräscht va? Haha, tur att det är som mitt andra hem och de känner mig, annars hade de fan vart förjäkligt och de hade undrat vad jag var för jävla människa ;)Nej men jag säger som jag alltid säger; Man lär ju bjuda på sig själv! Justja, jag har ju alltid sagt att detta år ska bli mitt plugg-år, eller rättare sagt - komma igång att plugga år. Jag ska satsa ALLT på skolan, ska tillochmed bli bättre än Ludde och ja, då är det bra ;) Så nu ska jag lägga allt åt sidan tills jag är klar med alla läxor, all planering och allting. jag vet att detta kommer gå superbra eftersom johanna också ville joina min idé, så varje söndag och några dagar i veckan ska vi plugga och förhöra varandra. Roligare när man är två! Tur att jag har dig älskling. Nu ska jag sova, är superduper trött! Ska bara vänta på att en viss person skriver :) Sov gott, !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0