Det blev en ..

KANIN ;) alltså jag har alltid velat haft en kanin och så fick jag en av mina underbara friends. DOCK verkar det vara så att jag är allergisk så det är skittråkigt. Jag vill verkligen ha kvar den för det kommer bli sååå nice, men det visar sig. ska testa i helgen/veckan så får vi se =)
Jag ställde klockan på 9 idag för att gå upp och gosa med kaninen tills vi ska åka till stugan. Så jag ska väl börja packa och sånt där, vet inte vad jag ska ha med mig eller nå! Tycker sånt där är skitsvårt =) ändå¨är det bara stugan men det är roligt att vara fräsch, jag vill inte gå omkring och känna mig som världens äckel.
Det är ju brännbollstunering och kräftskiva där, och jag lär sitta och bokföra! Roligt? Nej, men det måste göras om jag ska bli den där plugg-wickan som jag vill bli  :)

Nu ska jag hoppa in i duschen sen så ska jag fixa med kaninens bur och SEN bege mig till stugan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0