det var en riktigt rolig kväll!

Hej på er söta läsare! Mår ni också som ni förtjänar idag, eller är det bara jag?
Jag hade en riktig trevlig kväll igår med mina damer, vi började hemma hos våran Nordan och fixade oss och alla blev superfina, haha.
Sen drog vi till Stina och satt där och hade jättekul , jag älskar mina tjejer. Det är sån stämning! Så drog vi vidare ner på staden och träffade jättemånga busar och jag kan bara säga att just nu hatar jag äckliga, dryga utlänningar mer än något annat. fyfan! Träffade även busarna från fagersta, det var roligt att se dom igen, var ju trots allt två år sen sist!
Sen fick jag panik och ville hem, men så ringde Jimmy och sa att jag skulle gå till stora scenen, och jag började gå där helt själv och mötte Lavan och Forslund, men ingen jimmy stötte jag på. Då blev jag less och drog hem,  så hoppade världens goaste på bussen med och vi slutade natten här, och ja, det var mys som alltid :)

Nu har han precis gått och jag ska hem till Elin och tagga lite, ikväll blir det mina brudar igen ! Kan inte bli bätttre ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0