Disturbia !

Igår fick jag en ny favoritlåt iallafall , Rihanna - Disturbia! den va ju jättehärlig :)

Imorse vaknade jag av att det spöregnade, fan tänkte jag, jag tar bussen. Men det gick ju inte heller, eftersom jag ska sola och möta klara idag, och då måste jag ha cykeln för att det ska gå fort. så ja, hela väskan var ju full med kläder idag, och allting var blött, jävla skit ;P men dom på jobbet tyckte att mamma eller bosse skulle skjutsat mig så om ni läser de här vet ni vad som  gäller.
Nyss kom en Kenneth in (han som är trevligast på jobbet) och grattade mig för att jag hade namnsdag idag.
- va? säger jag
- ja, kolla själv!

Så var det Silvia som hade namnsdag, men det är ju same shit ;)

Kommentarer
Postat av: Växelhäxan Sara!

Fjäsk för kenneth på G nu! HAHA!

2008-08-08 @ 08:43:53
Postat av: Wickan

det är inte fjäsk, jag är bara ärlig ;)

2008-08-08 @ 10:07:28
URL: http://wickanahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0