En konstig måndag

Det är måndag idag, men inte vilken måndag som helst - det är min sista måndag på Volvo. Haha, jag kan inte sluta tänka på det, vad löjlig jag är. På ett sätt ska det bli skönt att sluta sommarjobbet för detta år, men nja, jag älskar det här. Det är ju som mitt andra hem. Jag är ju mer på jobbet än vad jag är hemma, haha!
Mamma var nyss nere och pratade med Hintze, han som har hand om lönerna, och de kollade på mitt lönebesked sen förra månaden och mamma sa att han räknat fel på 14 timmar så han ska kolla upp det, I HOPE SO. förstå va skönt med lite extra klirr i kasan isånnafall då :) alla mina pengar har ju försvunnit till Turkiet-resan, eller jag har ju pengar kvar men de måste jag växla - som jag förövrigt ska göra idag :)

Vill ni veta vad som fanns i min brevlåda för några dagar sen? ;) Det får ni veta senare ikväll , hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0