En öl?

Sitter på jobbet nu, har nyss varit och solat :) det var underbart skönt, det kändes precis som att jag var utomlands, haha. Nej men ni vet den där känslan när man ligger och solar så är det så himla varmt så man ryser i hela kroppen? Precis så var det hela tiden. Underbart! Jag bara längtar tills nästa lördag , då åker vi iväg, och då får jag ligga och steka varje dag. Det är livet de :) Kommer ihåg när jag var i Grekland förra året, jag älskade det. Jag mådde så bra och när man låg på solstolen med en vattenflaska och Caroteen (sololja), ja - då var allt på topp ;)

Vilket skitväder det är ute då! Känner mig inte ett dugg peppad inför ikväll. Kanske ska leta på lite bra låtar så man får in feelingen? Sen är det ju de där med att bränna som inte är min grej, damn ;P Nej men om det regnar så mycket nu kanske det lugnar sig till ikväll? Annars vettefan om det blir någon cityfest alltså, kommer ju vara råkallt.
Nu skriver jag bara massa babbel men jag har inget annat att göra. BLÄ på det här ;)

Kommentarer
Postat av: Sabine

snygg design!

2008-08-08 @ 16:42:05
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0