FYFAN VAD UNDERBART

Hej på er! Dagen idag har gått riktigt fort, nästan för fort.. Fikat var väldigt uppskattat och det var trevligt att nästan alla kom :) men det är väl så, gratis är gott liksom ;)
Vi fick en skitstor handduk, en skitsnygg keps (som lätt ska med till Turkiet) och en jävla bra lön :D När vi gick och kramade alla hejdå var det nästan så att några tårar kom fram, men bara nästan! ;P
Sen när vi sagt hejdå till alla så titta jag och sara på varann och sa samtidigt ; Men vi rååååå?! och sprang och krama varandra. haha go hjärta! piff och puff, det är du och jag det :)
Här har ni ganska många bilder, som är sammanfattat om hela min tid på Volvo.



Världens bästa Sara <3
 
Såhär gör vi på rasterna ;)

Otto och Hintze

Goaste Malin (om du läser det här så kommer ALLT gå bra med barnet)

Snygg (?) Stefan

Snygg Stefan :D

- SMIIIILE! - nä men fan inte kort !

- Men jo, för min skull? - okejråå!

- Se så seriös ut som ni kan ! (kanske inte såååå seriöst?

- Och se vanlig ut nu :D

Här tillbringade jag mina första 5 veckor.

Även här..

Och här! Efter 4 veckor fick jag flytta ner och vara växelhäxa :) det var skönt efter 5 veckors slit..

Kommentarer
Postat av: hanna, 18.

Stefan var rätt snygg, ja ;) hihi.

2008-08-15 @ 18:50:09
Postat av: Anonym

Saab är också rätt bra...

2008-08-15 @ 20:33:06
Postat av: Wickan

Hanna; ja han är skitsnygg haha!

Anonym ; ja är det säkert , but volvo is still better ;)



Puss på er!

2008-08-15 @ 20:36:56
URL: http://wickanahlin.blogg.se/
Postat av: liinddaf

god tåårta :)

2008-08-16 @ 02:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0