jag är glad för.

Jag är glad för att jag inte skrev något fylleinlägg igår, haha. Jag var ju verkligen inte i läge för att skriva de, för tydligen hade jag tagit av mig byxorna och lagt mig på altanen och somnat. jag har sagt så himla mycket som jag bara kan skratta åt, jag lär fan ringa Martin och fråga allting. Jag lär väl gå till honom sen och tacka honom.. fyfan va gladjag är att han just satt där, det är helt sjukt , jag hade inte varit hemma annars... Jag hade suttit mot en vägg i stan och sagt att jag skulle sova där och shit. Tur att du tog mig hem:)


Nu ska jag gå och lägga mig i sängen, ha massa ångest, äta godis, vänta på att johanna vaknar och ja, ha ännu mer ångest ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh yeah, fjortisfylla.. ?

2008-08-11 @ 12:41:34
Postat av: Wick

Ja, vad skulle det annars vara ? =)

2008-08-11 @ 15:54:00
URL: http://wickanahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0