Love Guru!

Bion vi gick på igår var väl sådär. Visst att man skrattade och så men mestadels var det för att alla andra skrattade. Hela tiden sa jag och johanna till varandra; Du, fattade du det där? Eller ; Jag vet att du inte fatta det där.
Lill-killen från Austin Powers var ju med och det var ju han som var roligast, jag tror jag skrattade åt honom hela tiden, fastän han inte var med så jättemycket. Nej, men det var trevligt iallafall. Dock hatar jag dryga ungar som ska sitta och skrika och tönta sig hela tiden.

Nu sitter jag på jobbet igen, och jag fick en kommentar igår om att jag skulle ta med mig kameran hit, så det har jag gjort. det kommer väl lite bilder lite senare ikväll så får ni se hur en dag på jobbet för mig och Sara ser ut. Kanske inte är det roligaste, men det är ju ändå något :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0