Min släkt är bäst..

Okej, vi tar det från början. Igår var Sara och Johanna här, vi alla skulle färga håret blondt och det blev lite olika resultat. Mitt blev VITT, johannas blev blondt och saras blev orange. Haha sicken osis. Näe men vissa passar i det, vissa inte. och sara hörde till det förstnämda :)
vi bakade kladdis och såg på en skithemsk film, fan tjejer och se på skräckfilmer är ingen hit eller. Alla hoppade minst en meter när de hände något läskigt (dvs hela tiden?!)

Idag fyller ju min kära faster 50 år, så jag och Lisa bestämde oss för att göra en överraskning. Biggan, som hon heter, är glad för lite och är en person som accepterar livet som det är.. Så vi åkte och köpte hårinpackning,ansiktsmask, doftljus, en dildo (haha) och lite annat så kom vi dit och tände FULLT med ljus i badrummet. Hon visste inte om någonting eftersom hon var ute med mamma som underhöll henne. Så reaktionen när hon såg hur mysigt det var där inne, var svårslagen. jag började nästan grina.. Efter det gjorde vi fotbad åt henne, massage, handmassage, sminkade henne och fixade håret. Så jävla snygg blev hon, helt otroligt. Så efter ett tag som världens bästa släkt.. Min kusin som är  lika gammal som mig var ju het på gröten, satan vad full han blev efter ett tag. Jag kände inte för att dricka idag, så vi sparar det till nästa helg istället.. Känner att jag börjar bli sjuk nu med, fan halsen är ju död..


ja blev ett jävla inlägg det här, men det är skönt =) Jag älskar att skriva, i really do..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0