Mitt uppe i allt bakande..

Håller på för fullt att baka nu, har gjort kärleksmuffins, mockarutor eller vad man nu säger. mamma vågade inte låta mig göra det själv så jag fick hjälp, och det var väl lika bra det, jag är KASS i kök, i have always been and i will always be. 
Direkt efter jobbet åkte vi till min kära kusin och grattade henne, grattis än en gång. Fan va skönt att fylla 20, det känns som att det är då livet börjar tycker jag. Så, 3 år kvar, eller jag skoja! 3 år och 2 veckor, jag fyller snart, det ni ;)

Jag vet inte vad det är som har hänt med mig och kameran, har aldrig med den längre. I vanliga fall borde jag lagt ut bilder på kusinen nu, men nej. Jag orkar inte helt enkelt.. Kommer ju komma en massa bilder från Turkiet så ni kan väl vänta 2 dagar? Så kommer det ju bilder imorgon med från jobbet. åwh jag blir helt ledsen när jag säger jobbet, förstår ni att 9 veckor har gått! ja, kärlek åt er på Volvo, väldigt mycket kärlek. Fast.. mest till Sara ;)

Kommentarer
Postat av: Växelhäxan Sara!

Naaw, gullfia ^^

2008-08-15 @ 08:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0