RESFEBER?!

Jag drömde jättekonstiga drömmar inatt, ena att jag trodde att jag pratade med Johan i telefon - så när jag vaknade till hade jag mobilen i handen. Jag somnade om och drömde om att jag missade planet till Alanya, så jag vaknade vid 5 och drog ner alla kläder i väskan. Sen märkte  jag väl att det bara var tisdag och klockan endast var 04.30. Lite surt? Resfeber kanske? ;P
Haha nej, men det finns inte ord för hur mycket jag längtar iaf. 11 dagar kvar, längtar!
 
Imorse fick jag ta Bosses cykel till jobbet, den är skitbra för det är stora hjul och man rullar fort. Undra om man kan få böter för att man cyklar för fort? Det jobbiga blir ju hem sen, för den väger ju inte lite, så när upplandsleden kommer är jag så gott som död. Fast iofs ska ju Johanna komma och hälsa på mig på jobbet senare, och vi åker nog ner till stan och möter Klara, så kan vi ju ta en "omväg" hem ;) smart smartare Wickan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0