Shopping + presentpapper?

Idag har jag gått med ett leende på läpparna hela dagen, jag har varit otroligt glad - för att skolan satt igång? jag måste vara tokig alltså, men det här året - det året ska bli mitt. Jag ska satsa så jäklarns mycket på skolan, minst vg i alla ämnen ska jag ha :D och där med basta!
Efter skolan idag gick jag och mattan ner på stan för att leta lite block och sånt, direkt när vi gick in på Gina mötte vi Elin och Hanna som också joinade oss för resten av dagen. Blev två tröjor, massa block och en jacka bara. Men det satt fint det, blev helt inlove i en av tröjorna :) Så ville jag verkligen ha rosa block, men tror ni att det fanns? Näe, precis.
Men då slog jag och Mathilda våra kloka hjärnor ihop och köpte presenpapper, så nu har vi suttit och pysslat om böckerna med rosa presentpapper, det lär ju vara roligt att plugga - eller hur?

Bilder;


Vet ärligt talat inte om jag tyckte om den här? Sen att bilden är helt ris är ju en annan femma :D


håret.


Bild på  jackan kommer nog senare, har en bra del saker jag måste göra ! hörs om ett tag.


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Ååh, den 3/4 ärmade tröjan var skitfin! Vart har du köpt den?=)

2009-02-20 @ 16:12:45
URL: http://pontusblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0