Varför gör jag som jag gör för ?

Okej, jag orkade inte visa er vad jag fick igår, haha. Men det var iallafall biljetter till en förhandsvisning på SF idag, Love guru hette den om jag minns rätt ? Jag vet inte alls jag, tycker inte att den verkar så rolig och så är den där lilla dvärgen från Austin Powers med och jag verkligen hatar Austin Powers ;P haha nej men ändå. gratis är gott och det är ju lite kul med bio faktiskt, det är annat än att se på film hemma helt enkelt. Jag drar med mig Johanna!

Jag och Sara är nog rekordtrötta idag, jag sitter helt död och Sara bara gäspar, haha ;) Vi ska nog gå till något hörn snart och vila av oss lite.. haha. Vi har iaf bestämt vad vi ska ha för fika på fredag, vi ska ju bjuda hela företaget för att dom är bäst , :D så det blir smörgåstårta och lite smarriga pajer, gud vad jag vill ha fredag nu (och lördag ;P)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vet du vad jag tycker du ska göra. ta lite bilder från volvo så vi får se lite hur de ser ut på jobbet, & va ni gör osv. de skulle vara kul (y)

2008-08-12 @ 14:19:09
Postat av: Wickan

Gud vilken smart idé :) kameran är med resten av veckan! tack för tipset, anonyma du :) hihi.

2008-08-12 @ 15:35:04
URL: http://wickanahlin.blogg.se/
Postat av: Kristin - En norrländsk brandman

Jag använder mig av nagelslingor, dem e kanon!

2008-08-13 @ 00:03:16
URL: http://kickans.blogg.se/
Postat av: Kristin - En norrländsk brandman

Jag använder mig av nagelslingor, dem e kanon!

2008-08-13 @ 00:03:19
URL: http://kickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0