Varför känner jag såhär för ?

Jag är verkligen en trött-fia idag, sitter som en död människa typ ;P just nu vill jag bara hem och vila lite MEN en jag har ju fullt upp idag. Fast det ska bara bli trevligt att åka till Lisa och få smaka lite smarrig tårta och träffa släkten, sen se hur hon reagerar på presenten. Det var verkligen en skitbra present i år, haha. Är riktigt avis ;)
Har precis haft lunch och eftersom jag börjar känna mig jättesjuk så satt jag och knaprade på massa Colizin, och jag fick några konstiga blickar riktade mot mig.
- Nämen sitter du här och knaprar? Fick jag höra ganska mycket, haha.

Nu ska jag fortsätta spela spel på Sabines blogg, sen blir det pappersmaskinen och ha sönder allt papper. Den är skitkul!


kan jag inte få vara ungefär lika pigg som jag när den här bilden togs? ge-ma!

Kommentarer
Postat av: jennie

sv: tack så mycket! din också :)

2008-08-14 @ 16:11:37
URL: http://madebyjennie.blogg.se/
Postat av: Julia

sv: tacktack! :D



fin blogg btw:)

2008-08-14 @ 16:24:48
URL: http://juuliajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0