50 sanningar om mig

50 sanningar som ni kanske inte vet;

1. I mellannamn heter jag Elin Sofia
2. Alla som jobbar på sjukhus,tandläkare etc tror att jag heter Elin.
3.  Om man googlar på "Wiktoria Ahlin" så är det bara jag som kommer upp på första sidan
4. Min farmor är medium och spåtant.
5. Jag tror väldigt mycket på spöken och andar
6. Jag har själv sett två stycken, ett på kullern och ett i min säng. Det var hur läskigt som helst.
7. Jag älskar att åka båt, båt är mitt sommar-liv
8. När jag tar studenten ska jag utbilda mig till kustbevakare
9. Johanna är min bästa vän
10.. fast vi bråkar om småsaker, i Tyskland rök vi ihop som fan för att vi hon ville gå åt vänster och jag åt höger.
11. Den yngsta jag har hållt på med är 93;a
12. och den äldste är 25
13. Jag har ett jävla pms humör på morgonen och kvällen
14. Jag kan stå på händer, gå ner i split/spagat och jula / hjula(?)
15. Men jag tycker att det är svårt att göra kullerbyttor
16. Min lillasyster är adopterad från Vietnamn
17. Men hon tar inte illa upp om jag kallar hennes kines
18. jag har riktigt dåligt minne
19. Min mamma är en av få personer jag kan prata om allt med
20. Jag lekte med barbiedockor tills jag var 13 år, och det tyckte jag var jättepinsamt. Jag trodde alltid att Korra och Jackan kollade på mig genom fönstret och skulle reta mig resten av livet
21. Jag hatar killar som bara är ute efter sex
22. Jag är riktigt mörkrädd, jag kan inte vara hemma själv på kvällarna. Då håller jag mig oftast på ett och samma ställe
23. Jag har en förmåga att göra bort mig, för någon dag sen gick jag upp på sjukhuset i bara t-shirt och trosor för att gå på toa, och i rummet brevid ligger världens snyggaste kille typ. Nyss när jag gick på toa la jag av världens rap (kvinnligt) och då ligger en annan kille där.. Go Wickan!
24. Jag älskar att läsa bloggar! Jag läser minst 20 st flera ggr per dag.
25. Jag vill bli blond igen, men inte kritblond
26. Jag har haft världens bästa lärare, peter!
27. Jag tycker om min mormor, för att hon kan säga vad hon vill, när hon vill. Ser hon någon som är fult sminkad eller helt enkelt någon som hon inte tycker om säger hon det högt.
28. Jag har svårt för att förlåta, jag kan gå och älta saker och ting i flera dagar
29. Jag tycker att Hugh Grant är skitsnygg,
30. Förr var jag beroende av Baywatch
31. Jag älskar dans
32. När jag var i Bulgarien drack jag världens godaste Fanta, varför finns inte den här?
33. Jag är jätterädd för grävlingar
34. och spindlar och ormar
35. Jag drömmer ofta konstiga drömmar,
36. Desperete Housewifes har varit mitt favoritprogram. Nu hade jag dans på tisdagar och har missat det. Typiskt!
37. Jag är en riktig läslus, börjar jag läsa på en bok kan jag ha läst ut den dagen efter
38. Jag är bra på att klaga och att ta fram dåliga sidor hos mig själv
39. Jag är grymt morgonpigg, oavsett vilken tid klockan ringer så hoppar jag upp!
40. Jag tycker att det är skitbra att jobba på volvo, i do really love it :D Jag är kär i en kille i smyg där med.
41. Koncentrationsläger är det värsta i mitt liv jag varit med om.
42. Jag är grymt beroende av min mobil. Jag har den alltid med mig, no matter what..
43. Jag tycker att spelet magagaskar är supersvårt, jag har spelat det i fem dagar nu men bara klarat fyra nivåer. Ska jag nämna att spelar är för treåringar?
44. Mitt studiebidrag försvinner på en vecka, sen lever jag på mamma..
45. jag HATAR kaffe, det är bara för töntar
46. Jag har varit kär i en fotbollsspelare, chippen wilhelmsson . M-m-m ;)
47. Jag är rädd för djupa vatten, ser jag inte botten blir jag rädd och tror att en gädda biter mig i tårna typ =)
48. Att åka utomlands för mig är bara till soliga ställen. Tyskland = Sverige
49. Jag har lätt för att skriva
50. Jag får ofta komplimanger för mina ögon

Kommentarer
Postat av: saraT

nr. 40 är det fortfarande samma kille som i somras? ^^

2008-12-22 @ 14:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0