ÄNTLIGEN HEMMA !

fattar ni hur glad jag är ? Jag är hemma, h e m m a! Det känns som att jag inte varit hemma på evigheter, eftersom jag var i tyskland sen hemma tre dagar sen till sjukan, oh my liksom :D
Men när jag kom hem så kollade jag in garderoben och började nästan grina, fyfan hur de såg ut. Så jag sa åt min lillesyster att hjälpa mig att städa sen så städa vi mitt "allt" bort. Haha vet inte hur jag ska säga men har ett stort bord i rummet där jag lägger alla smink saker, smycken osv..
Så ja, en timme senare sitter jag här och pratar med Frida. Vi ska färga håret dagen efter nyår, jag ska alltså bli blond igen :D Ludwig, du säger ingenting nu :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0