Baby boy.

Igår gick jag och la mig runt halv 11, jag hade en sån grym mensverk så jag fick panik.. Somnade på tre röda och vaknade halv 12 idag, så nu är jag måttligt utvilad! skönt ;)
Dagens planer är att se klart på alla andra avenyn avsnitt, åka ner på stan med Wallin sen så är vi bjudna på sminkparty med  Lush. Ska bli skitkul för alla ni som känner mig vet att jag äääälskar lush, totally liksom :)

Jag får panik på min laptop! Innan jag drog till tyskland drog jag bara igen den och då är det en inställning att den inte stängs av, så jaa, då fattar jag att batteriet tog slut. Men nu har jag laddat den hela natten och batteriet är fortfarande på 0?! What the fuck liksom, vad är felet? Någon teknisk?


Kommentarer
Postat av: Sabine

söt kisse :)

2008-12-13 @ 13:11:57
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Ludwig

Äre skoldatorn eller? Jag hade också de problemet och du måste typ gå till datorteknikern och få ett nytt batteri :D

2008-12-15 @ 17:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0