Direkt från sjukhuset =D

Hejsan bloggelibloggen :D Nu är jag på sjukhuset, har legat konstant i fem dagar i en jävla säng så jag är bra jävla less på det nu alltså, helt sjukt :D Idag öppnade vi upp såren och konstaderade att jag ska få stödja mig på foten 3*5 i två dagar nu :)
Idag ska min bästa Johanna sova hos mig, skööönt att slippa mamma ;) Mamma tog med sig laptopen idag, lätt att vara efterklok för det kunde vi ju ha gjort typ i måndags eller nå så kunde jag ha legat och tråkat med den istället. Men ja, som sagt, lätt att vara efterklok =)
Jag har vunnit en ny bloggdesign också så den kommer väl upp inom kort, kul va? Jag blev faktiskt inte nöjd med den här, den känns inte så mig och då äre inte roligt att blogga heller =)

Men nej, fan  va jag har saknat att blogga alltså. Det kommer bli tråkiga inlägg utan bilder, men det är ju innehållet som är det viktigaste ;)

Kommentarer
Postat av: hannah

:o tell me all about it. har du opererat dig?

2008-12-20 @ 12:10:54
URL: http://hannahfrelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0