En glad wick.

Igår kväll kollade jag igenom alla mina bilder på datorn och elin dök upp flera gånger, fyfan va jag saknar dig hjärtat! Vi hann inte träffas innan du åkte och nu har du ju varit borta hur länge som helst ! I vilket fall ska du vara med mig näru kommer hem, det är ju ett som är säkert. Var tvungen att smsa adde lite igår, blev ju helt orolig om du har de bra eller inte :D haha älskling, kom hem <3

Ja idag är det dan före dopparedagen. Sitter och pratar med Thavelin på msn, haha han är ju helt klockren!  Idag vet jag inte vad jag ska göra eftersom jag inte får göra nå, ska ligga med foten uppe i luften i tre timmar så det är väl det enda. Ska hjälpa till att städa lite också, jag måste gå så mycket som möjligt för på fredag äre stan med Sara på G och då kan jag inte gå som en invalido liksom ;)


Kommentarer
Postat av: SaraT

Haha nu är thomas här på gs x)

2008-12-23 @ 13:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0