Hemma :)

Nu kom jag precis hem. Det första jag gjorde var att hoppa in i duschen och tvätta foten, det var riktigt jobbigt faktiskt att gå runt i fyra timmar med bara smärta :( Nu har jag så grymt ont..men det är lätt att vara efterklok. Så sant som det är sagt..
Jag är iallafall ganska nöjd med shoppingen, visst kunde jag handlat mycket mer men jag kände inte jag orkade. Det var inte så bra utbud och jag ville inte köpa bara för köpandets skull.. Sara skulle till valbo imorgon så får se om jag hänger med, tror faktiskt att det är bäst för mig att vara hemma.. (ja, mamma, du läste rätt.)
Jag kom hem med två tröjor, nyårsklänning, örhängen, smink och en klocka rikare. Kan visa lite bilder sen, men när vet jag inte :) jag ska nog hem till pappa och sova idag, så vi får se .. jag har ingen dator där, för de har wille och tobbe så jaa :)

Nu ska jag iallafall lägga mig ner och vila lite, jag är helt slut som artist ! Frågan är ju om jag kommer kunna somna till, har två dryga ungar utanför mitt rum som sjunger singstar. "Kom och ta mig långt i från" är den enda som spelas just nu, och om jag är irriterad? Svar ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0