HEMMMAAAA =)

Nu är jag äntligen, äntligen hemma. Kvällen igår spenderades med halva gänget ( Vi blev sur på andra halvan, töntar ;) och vi satt och berättade spökhistorier, tror ni att jag var liiite rädd eller? Hua.. Så vi låg vaken väldigt länge och att gå upp kl.6 på det är ingen höjdare. Men imorn blir det "sovmorgon" till kl. 8 iaf =) Lovade ju Patie att gå till skolan, daamn liksom ;)

Jaa, jag klarade mig med starka marginaler från övervikt och tullen med, de började jobba precis när vi gick förbi, puuh kan man säga ;) Nu har familjen och lite av släkten fixat välkomsmiddag så jag ska sitta och vara social, packa upp och sedan kika igenom skolkatalogen. Jag har mer än 1000 bilder också, så det bloggen kommer bombaderas med det :D

Johannas dummaste
- Hade tyskarna gasmaskar när de gasades?

Kommentarer
Postat av: patricia warberg

johanna gör det igen, släpper en dum kommentar ;D

2008-12-09 @ 18:18:29
URL: http://patriciawarberg.blogg.se/
Postat av: Ludwig

återigen wickan, vill du verkligen vara lik johanna?



Välkommen hem!

2008-12-10 @ 00:41:56
URL: http://ludwig24h.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0