Hmmm.

jag såg nått inlägg om att jag skulle sprida lite skvaller ;) här kommer lite oskyldigt skvaller ;)

- wickan älskar mig (okej det var ju inge nytt men ändå)
- wickan bästa vän är jg! (jag hoppas jag knappar in på en andra plats)
- wickan älskar sin familj. Hon är stark som orkar gå igenom det här med sin pappa och så
- wickan älskar BLONDINBELLA! inte lika mycket som jag men mycket iaf :D haha
- wickan har två tatoos :D skit snygga,
- wickan är JÄMT glad!
- wickan äger världens snyggaste mobil (jag har likadan :D)

okej, det va inte så mycket skvaller men lite fakta iaf :D hihi!

Hon är iaf min king och inget är desamma utan henne i skolan!
<33333333333333333333333333333333333333333333333
kan ju sprida en kul nyhet iaf ;D

Wiktoria Ahlin är käääääääääääääääääääääääääääääääääääär :D whiho, i vem tänker jag inte säga. för det är hemliiiiis :D hihi! kan ju säga att han är snygg iaf :D











http://patriciawarberg.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0