Let's dance, vad tror ni?

Jag brukar alltid, alltid,alltid följa let's dance! Jag sitter hellre hemma på en fredag kväll och ser på let's dance än att går ut och festa eller dylikt. Det är ett beroende!
Men.. i år är det ju inga roliga med ! Blondinbella, Laila, Hasse Aro och Magalena Graf är ju de enda jag känner igen/tycker om, och det är så jäkla tråkigt att dansaren Annika Sjöö har en tråkig jävla gubbe som troligen är som lasse branneby och kommer åka ut dirr. Fyfan va tråkigt alltså :)

Aja, jag hoppas iaf att blondinbella, laila eller Graaf vinner :D  (för graaf har ju bästa dansaren;) ,



Kommentarer
Postat av: Mli

När börjar Let's dance??

:D:D

måste ju ses :D

2008-12-30 @ 13:05:33
URL: http://mliand.webblogg.se/
Postat av: Mli

Åååh vad roligt!! längtar ihjäl mig :D

tack så jättemkt :)

jag älskar den lila-aktiga färgen på din blogg :)

2008-12-30 @ 13:19:00
URL: http://mliand.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0