Min bror är mer vuxen än mig..

I söndags när vi var hos mormor såg jag att han har blivit jävligt lång, visst jag träffar han nästan varje dag men inte tänker jag på sånt då eller! Sen när de serverade kaffe så sa han ; jag vill också ha ju?
Vafan tänkte jag, är de nå fel på han eller ?
Wille har alltid varit kräsen, han har typ spytt varje gång han ätit julskinka, potatissallad etc. Och på den här veckan har han sagt,; shit vad gott det var!
Jag skulle aldrig testa något jag aldrig tycker om, som kolpudding t.ex. det funkar bara inte. Inte att dricka kaffe heller, eller att snusa. fyfan va vidrigt!

Men varför har han blivit så vuxen för? Är det dags för mig att dra mig i kragen också eller ?

Blond är han iallafall, jag sa lite saker till han jag ville ha i julklapp, dust it, björn axén osv. Så igår säger han ; men hörru wickan, jag går ner och köper dust it till dig imorgon ja.. Happ, skönt att veta en julis iaf :D haha pucko!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0