Sugarplum fairy

jaa, jag är så jävla arg nu så det finns inte ord.. jag vet inte vad som är värst faktiskt, men jag ska inte dra upp det i bloggen för då får jag väl skäll som vanligt =) hahahaaa..
aja, tänkte berätta om när tyskagänget var på Arlanda så ser vi värsta bandet, med hur feta grejer som helst. Johanna sa att hon måste gå fram och fråga om de var känd men jag sa någonting liknande att; det fattar du väl själv?
Men sen på planet fick vi turen att sitta framför dem, och johanna vänder sig om och frågar;
- Är ni kända?
- Det beror väl på vad du menar med det
- Men.. vad heter ni då?
- Ja, jag heter Viktor och där är Rasmus
- Men asså, bandet
- Lasse Stefans
- jaha okej, då vet jag :)

Sen kunde jag inte hålla mig för skratt, för de var ju värsta.. "emo" och lasse stefans är ju ett dansband (tror jag?) 
och jaa, jag tror att Johanna skämdes en aning när alla de satt bakom och asgarva :D haha gohjärta 





Kommentarer
Postat av: Tobias

yes borde ju vara bella ;)

2008-12-24 @ 00:11:12
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0