Usch, det gör lite ont !

Gash vad ont det gör! Jag har tagit bort bandaget runt låret och under är ju 34 stygn typ. Det stramar så fort jag går och ja, jag har lite panik, jag måste ju kunna gå snaart :)
Jag och min lillebror har nyss kollat på en film, christmas in wonderland hette den tror jag. Helt genomrolig film, skrattade nästan hela filmen och lilla tjejen var ju så söt :) Kär, helt enket.

Nu ska jag slå in julklapparna, tror aldrig att jag har köpt såhär mycket förrut. Har dock inte hunnit med att köpa till alla, men de får det som en efterhandsjulklapp =) Senare ikväll är det ju uppesittarkväll, vilket är en tradition! Jag vinner alltid (peppar peppar ta i trä), så det blir en supermysig kväll med min älskade familj :)
Men håller ni inte med mig, det känns inte som att det är julafton imorgon va?


Prick ett år sen =D gofisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0