Vad gör ni?

Gud vad jag är trött! Har verkligen inte sovit bra inatt pga. min jävla hosta.. När ska den gå över? Har hostat konstant sen jag kom till Tyskland, jag trodde att det var för att jag var allergisk men när det fortsätter här hemma börjar man bli fundersam.. Jaja, halva släkten har varit här. Känns värsta lustigt att min faster är här hos min mamma liksom, men har man bra kontakt så har man! Tyckte så synd om lillkusinen Iza, hon har öroninflamation och urinvägsinfektion. Hon ska också operera sig imorgon, gumman :( Jag tänker på dig när jag ligger där och ska sövas ner, haha..
Snart kommer nog den andra delen av släkten, sen ska jag till sjukhuset och så måste jag till ica och för att köpa 23989405 skvallertidningar - så man har nå att göra nu i veckan liksom;)


Kommentarer
Postat av: hanna

Vad ska du operera ??:)

2008-12-14 @ 20:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0