Wallander assååå

Jag har varit helt jävla nere ikväll, grinat till och från och varit helt jävla arg. Hade jag haft en pistol , ja då jävlar. Kommer skriva ner allting på bloggen sen och guuuud vad kul det kommer bli med allt skit sen :D woho !
Aja, tur som man har kommer ens bästa vän när man mår kasst. Pratade ut lite och satt sen i Wallander, kan inte bli bättre. En johanna johan green och ola rapace liksom, mums.
Förstå om Rapace och Persbrandt skulle vara med i samma film, ALLA skulle se den :D Helt jävla stjärnklart, ojoj.
När de sa nå om att en tjej plugga ekonomi i filmen så tänkte jag ; åh värsta bra tjej men våga inte säga nå för jag och johanna ryker ihop hela tiden om det där, alltså hon går handel och jag ekonomi, så äre alltid tjaffs om vilken som är bäst ;) men jag tänker inte yttra mig om det där i bloggen alltså ;)
och en grej jag ALDRIG fattat förrut är att namnen är ju efter kriminialinspektören. Ja alltså att wallander heter wallander för att kriminalgrejse är kurt wallander, och beck heter beck för att martin beck är kriminalgrejse :D jag tror johanna smällde av där en sekund, men jag vet inte.

Ajaaa, imorgon blir det stan med Sara =) Kuljul


Kommentarer
Postat av: Erica

Ja :P Jag har inte sett några Wallander filmer, men dom är säkert bra ;) Jag såg bara en film men den var ganska lång, Sagan om de två tornen ^^

2008-12-29 @ 00:55:53
URL: http://thisiserica.blogg.se/
Postat av: Angelica

å tack så mkt ,alltid kul när det uppskattas :D kram på dig

2008-12-29 @ 01:52:52
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0