wannabe

Nu är jag äntligen hemma! Vilken jävla dag det har varit haha..
det började med att vi skulle åka till valbo, men björn (låtsas farbror) ringde och sa att det var kö enda ut på någon väg som hette nå med 80, och vem vill köa för att åka till valbo? inte jag iaf.
Men så kom mamma med idén att om man åkte med bussen så skulle de inte vara kö, och det var det ju inte. Smart mami. Så vi gick runt där ett bra tag, hittade lite allt möjligt, klänning, smink, armband, bh, leggins osv. Vi gick och fikade på något ställe där med, är så dålig på namn haha, men fyfan vilken otrevlig servitör det var. Kan man inte servera ska man inte göra det heller. Jag menar , har man något yrke inom service så är det väl bra att vara glad? Hur roligt är det att möta en jävla bitterfitta och fika efter det? stick säger jag bara  :)

Har blivit så irriterad på Malin, min lillasyster på sistonde. Hon köper precis ALLT lika mig. Köper jag en svart jacka, gör hon det. Köper jag converse gör hon det. Köper jag en lampa, gör hon också det. Köper jag en röd bh gör hon också det. Så jag citerar väl johanna; do you wanna be me, or with me ? ;) haha töntjäkel =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0