Detta kommer bli kul!


Kom precis hem från jobbet, Greger har försökt att lära mig hur man gör inleveranser, vad som är kvantorder, vilket nr jag ska ta osv..
 jag ska vara
själv nu i två veckor och jag kan ingenting!! panik panik.
 Det som är liiiite konstigt tycker jag, är hur man kan sätta en
 sommarjobbare som varit där i tre veckor på att vara själv på hela godsmottagningen?
 Jag kommer inte klara mig, det är ett som är säkert.
Jag tror inte ens att man får göra så..
har lite ångest inför de där två veckorna faktiskt!
Men, idag kom jag och tänka på alla affischer som sitter uppe på väggarna,
och eftersom det bara är killar som jobbar där (förutom min mamma) ,
så kan ni ju förstå att det hänger massa bilder på halvnakna tjejer ,
så när dem är borta på semester ska jag vara lite busig och
ta ner alla och sätta upp på halvnakna killar. Blir väl perfekt det?;)

Ikväll då? ja, då blir det grillning i vårvik med mina favoritdamer, mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0