Familjen Tajkon..

Imorse vakna jag halv 5 av mig själv, och jag kunde inte somna om. Skönt tänkte jag, eftersom jag ändå skulle upp en kvart senare. Men, det här med att gå upp kvart i fem varje dag är inte min grej alltså. Visst att jag är huuur morgonpigg som helst, men jag får ångest när jag ställer klockan på kvällen innan. Det är sjukt jobbigt! Växelhäxan Sara kom upp till mig och vi gick till massagestolen och låg och snackade lite. Nu har jag fått lite annat att tänka på, och jag trodde aldrig att jag skulle säga det sara, men du är klyftig du ;) 
Eftersom att jag inte hade något attgöra kunde jag jobba över ändå (A) Var inte så trött heller så tjänar man lite extra.. egentligen behöver jag soltimmarna nu när det är sol men jag pallar inte alltså, känns mkt bättre att spara pengar tills när vi ska åka , då man vet att man blir brun! ska bli så skönt att komma iväg, och slippa allting här hemma..
Nu har jag kommit in i en såndär period igen, då ingenting är rätt och jag hatar allt, alla och .. ja, allt! vad ska jag göra ?
Vill bara skita i allting.

Nej, nu ska jag nog hoppa i  badet, ringa Ellen (tack för att du finns snuttan) och se på Irene Huss. Skitbra jööÖ!

Kommentarer
Postat av: Växelhäxan Sara!

Vadå! Jag är jämt smart och klyftig :O Fråga bara alla här nere! :O

2008-07-11 @ 08:42:48
Postat av: Wickan

Lilla gumman , alla vet hur du är ;)

2008-07-11 @ 16:49:42
URL: http://wickanahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0